thiih

Har planerat med Julia inför helgen, har frågat runt lite folk o så. De kommer nog bli dom gammmlaa vanliga :).. Var riktigt kul förra gången.. Skulle ringa o beställa ett flak öl, men tyvärr så hade han ingen öl inne :/.. Så det blir nog slödryck o sprit XD.. Själv sitter jag här med en kopp kaffe o grubblar över vad jag ska kolla på för film, har ju laddat hem lite filmer men orkar inte kolla på datorn.. Så det blir la bara en chill dag idag. Skolgång för mej imorgon då de behövs :)..
Har inte gjort alls mycket idag vaknade vid 1. Har pratat i telefon med Julia nästan hela dagen:). Fixade min underbart goa frukost och sen har jag la suttit här vid datorn o socialt på bloggen..
Men nu ska hitta på nått;D..
Ha de underbaart!!<3


Det fick bli en gammal fest bild :).. Jag o Johan on tha pic! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0