HELG

Helgen har varit helt underbar:), Har haft jävligt kul:).. bara de att jag var tvungen att gå upp jävligt tidigt för att kunna möta Julia på resecentrum.. men det var de fan värt;D. Vi fick betala pengar för bussen denna gången också, men ska försöka fixa kort åt henne så vi slipper att betala i fortsättningen:)..

Jag är hel nöjd med helgen har haft de fantastiskt underbart! Kan inte vara gladare än jag är just nu, För jag har verkligen levt för denna helg:).. Lördagen va lite små roligXD, hade otroligt skojj då också.. även igår, då var de nog hahaha, förbannat roligt;D.. Julia åkte hem för typ nån minut sen, så det är lite ensamt just nu :/.. Tar la nån dag innan jag har vant mej vid de=). Så städar mitt rum för fullt nu medans jag sitter här, det ser förjävligt ut..

Har även tittat på en massa piercingar som jag ska skaffa mej :).. Så det blir nog jävla bra..
Sitter här med o grubblar över villken tatuering jag ska göra på min arm men det blir säkert bra iaf :)..

Men nu ska jag bara sitta här o vänta in dagarna tills nästa helg ..att vänta kräver mycket av en.. Så jag ska la gå o sätta på kanna te nu o slänga i mej.. Så får vi se hur de blir resten av dagen..


Gieff it back, i facking miss you!:/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0