Godmoorgooon

Jag vaknade nyss över att min telefon plingade 24/7, hade fått 5 sms från Julia och sen ringde en försäljare också som störde min sömn jag fick tillslut.. Det visade dej sen nog.. Tror jag(A).. Att de var Julias bror för han jobbar som en.. Mamma har lackat ur på mej ett antal gånger nu för att jag inte har haft någon lust att gå till skolan(a.. Har varit trött o denna gången hade jag faktiskt ett bra svar till varför jag var de:).. Så jaa, nu sitter jag med en tandborste i munnen och ska hitta på nån fin frukost att stoppa i munnen:D.. Ska ringa Julia efter jag är klar med tandborstandet:).. Få se om hon kan hjälpa mej med jag ska ha för frukost, "nudlar kanske?;)"..

NI få ha en super bra dag!


Kommentarer
Postat av: Carro

Putte, var snäll mot mamma nu!



Å gå till skolan! De kickar ut dig annars.. det vet du ju!

Utbildnig är viktigt...

2009-09-22 @ 13:06:41
URL: http://meolife.blogg.se/
Postat av: Huuugiin

Jag ska försöka att gå, måste bara ha viljan

2009-09-22 @ 14:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0