design

Har suttit i 2-3timmar o hållt på med min design, tror nog den är rätt så bra nu:). Det går att hålla på när man har tråkigt, med lite musik till så:). Nu hänger la mina ögon under näsan snart så trött jag är;D.. Så får se om de blir någon skola för mej idag då.. Julia har fixat sin design också men hon blev inte så nöjd över den men hon gör la ett nytt försök imorgon:).. Idag blir de la planering inför helgen vart vi ska ses och vilken tid m.m.. Jag måste fixa allt i tid denna gången så jag slipper göra de i sista sekund(A), vilket jag är väldigt bra på att göra.. Godnatt på er:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Putte,

ändra den rosa färgen i texten till en något mörkare rosa färg. För som det är nu, kan man knappt läsa texten. Det försvinner in i den vita bakgrunden. Den färg du har på rubriken är bra. eller byt till en lite mörkare lila färg.



Ett tips bara...

2009-09-22 @ 13:04:55
URL: http://meolife.blogg.se/
Postat av: Huuugiin

Okej jag skall ändra de :))

2009-09-22 @ 14:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0