YEY!

๖ۜ ۜJulia kom till mig i Söndags, vilket var mycket efterlängtat. Gick o la mig lite väl sent på Lördagen så var trött. Men Julia var min väckarklocka som väckte mig:) och när jag väl vaknat så fick jag världens panik för att klockan var typ kvart över 11, och skulle med bussen 20 över.. Så fick stressa väldigt mycket. Men när jag väl var framme vid busshållplatsen o stog där o vänta i kanske 20min,men buss fanskapet kom inte... Sen kom jag ju på att vi hade ställt om klockan 1 timme bakåt, så min var ju helt konstig, SMSade Be och fråga var klockan var, då var den 20 i 10.. Så gumman väckte mej lite för tidigt men vilket var bra för då hann jag med allt jag skulle :).. Vi slapp att betala massa pengar för bussresan denna gången. Julia hade ju skaffat f-kort så det var skönt att slippa massa pengar:).. Men nått så var underbart bra var ju att veckan blev lite längre än vad vi hade tänkt oss. Julia skulle ha åkt hem på Onsdagen men åkte ist hem på Fredagen:D.. Vi har hunnit med en hel del faktiskt.. Vi var på UG på Tisdagen o pratade om en efterlängtad sak för oss båda :) som blir av nästa månad HOPPAS jag.. Men jaa kan iaf säga att denna vecka blev faktiskt väldigt lyckad, o den var väldigt efterlängtad av mej iaf :).. Så nu sitter jag i min ensamhet igen o inte gör ett skvatt :(.. Väntar bara tills nästa vecka igen:)..

Puss på en underbar Gumma:)<3

Just ja, såg nya Transformers filmen igår. Har väntat på den hur länge som helst.. Tyckte den var rätt så bra faktiskt.. Jag o Gumman har kollat på en massa olika filmer. en del var la sjuka o andra inte XD.. så en liten lista av olika filmer vi såg kommer upp här under:)..

Transformers: Revenge of the fallen. As bra
American Pie: Beta House. Rolig som faen
American Pie: The Wedding. Rolig som faen
Room 6 - Skräck. Läskig
The Game - Action/Thriller. Små bra
Wrong Turn 3 Left for dead - Skräck. Små läskig
Gag - Skräck. Äcklig
La Bamba - Thriller. Sorgsen :)..
Antichrist: Sjuk tråkig
Den Osynlige: Riktigt Bra
The Grudge 3 - Skräck: Duger

Ha en forsatt bra dag :)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0