yeey! :D

Imorgon blir det min första skoldag på  2veckor :), så får se hur de går.. Tingsrätten gick bra också var nervös som fan:PpPp.. Det var jobbigt att åka bil så långt för att  vara där i typ 1 timme.. Men fick en liten slant för resan så=)).. Så får se hur de går imorgon nu=)..

Och nu är det fan inte långt kvar till helgen!! :D.. Så tiiden skyyyndaaa pååååååå!!.. Det kommer bli så otroligt bra:).. Har sätt fram emot att få vara med dej i 2 veckor nu fan, eller är det 1 vecka?(A)..  Så jag ska slita häcken av mej i skolan imorgon så tiden rusar iväg så jag kan ta bussen hem fort som fan, o sen ringa Julia:). och på Fredag är det en kort skoldag så då känns de som jag är i skolan i typ 3 timmar=).. Men det är la de jag förmodligen kommer att vara:).. Så jag kommer fram till KL 2!! :DD. Längtar som fasiken nu..

Jag fixar de där, och du fixar de ändra?:)..

Puss<3 hjärtat

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0