tjöe

Har suttit o grejjsat med min nya header, som blev klar nu. Den är mycket fin=).. Har inte vart så aktiv med bloggandet vet inte riktigt varför men, skall bli ändring på de :).. O i helgen så hade jag LAN, haha som blev jävligt lyckad faktiskt.. Hade även Julia här också så var la mer med henne o det är en självklarhet att jag är det:)<3. Vi gjorde mycket skojjsigt ändå även fast det vart lan, o fast jag inte satt vid datan något alls första dagen. Istället så satt jag och Julia o kollade på film o käkade popcorn =) riktigt mysigt. Fast det vart inte så mycket film tittande för mej för jag somnade hela tiden(A).Förlåt för de:$. Men våra trötta blickar möttes iaf på morgonen, med världens extrema sexiga morronfrilla :G... Sååå nu är det bara att vänta till helgen kommer så höstlovet kan börja. Så jag kan få vara med världens mest underbaraste Julia. Hoppas de blir väldigt lyckat höstlov tsm med dig :D. Så får la se vad vi gör då(AA)..

Men nu skall jag nog sova så jag orkar upp till den fantiskt underbara skolan.. NOT!!!.

Godnatt!

Jag vill ha min säng varm. Men omöjligt utan DIG vid min sida <3



Kommentarer
Postat av: Julia

haha ja du somna då fan hela tiden, ;) nästan lite sweet sådär.. lacka ju fan ur (A)



Och i helgen blire fest :) <3

2009-10-19 @ 01:53:10
URL: http://juliaarkelov.blogg.se/
Postat av: Huuugiin

Jo jag vet(A).. var inte meningen att jag skulle göra de.. men var ju så trött:$..



jag de blir det allt =) <333

2009-10-19 @ 01:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0