Kom igen

Här sitter man med en kopp te och hoppas på de bästa. Du måste gå o bli frisk igen. vill ha dej här!!. Har haft sån panik o ångest över att jag inte har kunnat prata med dej så mycket.. Jag förstår att du behöver sova så du kan bli frisk :).. Jag hoppas verkligen du blir de snart, så du kan komma hem till mej igen:).. Det kommer kännas riktigt konstigt att du inte är hos mej denna helgen, när du vart de dom 3 senaste gångerna.. Hade gärna viljat vara i samma säng som dej nu o hålla om dej ända tills du somnar o tills du vaknar dagen efter så jag kan ge dej en gomorron puss på pannan o sen stiga upp tillsammans göra oss iordning gå ner o äta frukost, kolla på tv tillsammans, göra allt tillsammans.. Längtar så mycket efter de. o saknar dej mer än du tror.. Det är verkligen jätte jobbigt att inte kunna ha dej här i helgen överhuvudtaget.. Men hoppas iaf vi kan prata i telefon till helgen:)..

Jag hoppas på de bästa o krya på dej!! Gumman!<3.

Kan även säga att min kära syster kommer på besök på Lördag så hoppas hon stannar ett tag, så det blir la trevligt de också. Ta en kopp Te tillsammans, o kolla på nån film:).. btw glöm inte brillorna på Lördag!.


Jag är hemma o tar hand om dej när du kommer syrraaan:).. Kärlek till dej också!(L)..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0