heelg!!

Jag sitter här i mörkret o mumsar i mej popcorn och ska göra lite oboy snart :).. Förövrigt så vill jag ha SÖNDAG nu, kan snart inte vänta mer. Längtar så fruktansvärt mycket efter dig.. Är så kallt o ensamt när du inte är här.. Om jag bara fick önska en dröm som skulle kunna uppfyllas så vore det att.. " Få vara med dig livet ut få ha dig vid min sida varje dag. ända tills livet tar slut. Leva med dig till rullstol och käpp, leva med dig till våra kroppar inte orkar mer<3". Jag längtar efter dig varje dag och saknar dej mer än du kan tänka dig...
Varje gång vi är med varandra så känns de så underbart bra. Har bara fått den känslan med dig.
och nu ska sanningen fram:)..

Jag Älskar Dig Gumman!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0