Godmoorgooon

Jag har nog bara fått runt 2 timmars sömn idag. Var uppe hela natten o gjorde Julia sällskap:).. Berättade lite för henne hur man la in bilder så där proffsigt till sin header:).. Sen väckte Juliababy mig vid 2, var fruktansvärt trött så jag lät nog lite väl konstig i luren=). Så hon tvingade mej upp ur sängen fick nog nån slags kärlekskick eller nått för gjorde alla saker jag inte skulle ha gjort när jag vaknat(A), drattade på mej mina mjukisbyxor o flög ut i köket o gjorde mej frukost. Tog sen in min dator till mitt rum efter lanet.. Borstade tänderna o sen ringde jag Julia som jag lovade (: .. Men vi la på för ca 5minuter sen för att hon ska till sin skola o "fixa lite saker", så känns ensamt nu o saknar dig redan<3. Jag försöker planera helgen själv så jag hinner med allt och så jag har pengar. Så det ska bli så bra som möjligt för den underbaraste. Så ja blir la till att hoppas på att höstlovet blir lyckat o att vi är med varandra ett bra tag:)..
Kanske åker till Orre på Torsdag på höstlovet o LANar hos honom till söndag, blir en lång o sömnfärdig resa. Men jag får hoppas på de bästa =)..

Just nu så har jag la bara helgen o se fram emot för att det är de jag mest längtar efter, att få ha dig hos mig igen(A), Så vi kan göra vår goda mat tillsammans.. o göra mycket annat:$.

Missyou<3



Kommentarer
Postat av: Julia

meeh, lätt o va med dig om du ska bort till sthlm tors-sön ;p

2009-10-19 @ 16:37:49
Postat av: Huuugiin

Det beror på dig också :)<3

2009-10-19 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0