...

Egentligen är de skola för mig imorgon, men jag orkar inte gå. pga massa saker.. På Tisdag har jag elevrådmöte, så får se hur de blir för mig o min skolgång. Blir nog utslängd vilket jag verkligen hoppas på att jag inte ska bli.. Men blir jag de så har jag mig själv att skylla för de.. Just nu ser jag bara fram emot helgen. Så jag kan få värme o kunna få se dej framför mig, Kunna känna hur de känns att krama om dej igen.. Kunna kolla i dina vackra ögon. och bara få hålla om dig.. Allt jag vill är att flytta. Flytta här ifrån komma till annat ställe, där jag kan komma närmare dej.. För jag mår som bäst när jag är med dig..
Så hoppas denna skit vecka går fort nu så jag kan komma här ifrån o äntligen få vara hos dig..

Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0