:/

Helgen har vart urtråkig. Har inte gjort ett skit mer än att sitta vid datan o dricka mej full på te varje dag.. Jag hade sätt fram emot denna helgen länge. Men går inte göra nått att du ska bli sjuk deklart.. Så jag får sitta ensam här nu i helgen, med syrran som sällskap:).. Fast de känns så jävla tomt o meningslöst utan dig, det är verkligen skillnad. Det är känns konstigt att du inte är här i helgen när du vart de i dom 3 andra gångerna.. Men jag lever la ett tag till, innan väntan tar död på mig.. Nästa vecka så hoppas jag på att de blir hemma hos dig!:).. Ser verkligen fram emot det och hoppas inte att nått annat kommer iväg nu. Så mycket vi har planerat till nästa vecka :). Det kommer verkligen bli förbannat roligt :) o mycket mycket mer:D.. Så jag har suttit här nu i 1 hel vecka, inte hört din röst vilket är förjävligt, förutom idag då i typ nån minut innan telefon jävlen dog:/. o jag har inte fått känna din närvaro eller din värme, inte ens dina andetag eller ditt hjärtslag, Har inte kunnat få somna i din famn som jag brukar göra, har inte fått känna dej sovandes på mitt bröst :(.. Men förhoppningsvis så hoppas jag på att de blir de nästa vecka :)...
SaknarDej<3

Idag då va.. Så kom min syrra till mej runt halv 9 tror jag. blev ett jävla väsen på hundarna här så har blitt lite smått irreterad på de(A).. Så har la inte vart så värst social idag mot henne o familjen. har suttit här inne o spelat som en nörd.. Så är lite irreterad på de också pga att vi fölorade en CUP som de va 15tusen i potten.. Men man kan inte alltid ha turen med sej.. MEN nu sitter jag iaf med en kopp te lyssnar musik och sitter på msn och försöker leva livet här i mörkret, utan närvaro av DIG..

Ha en bra kväll




Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, stackars hundar om du blev irriterad..

Nästa helg då jävlar ! :D<3

2009-10-04 @ 02:18:51
Postat av: julia (a)

glömde länka min blogg oså (A) haha :)

2009-10-04 @ 02:19:18
URL: http://juliaarkelov.blogg.se/
Postat av: Huuugiin

HAHA njae,, dom klarade sej rätt bra faktiskt:)..

Jaa nästa helg gumman! (: <333

2009-10-04 @ 02:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0