:D

Mötet med skolan idag gick otroligt bra dom gav mej en sista chans till.. Så nu är de bara att sköta skolan :), För vafan ska jag göra annars?.. Bli rik på att sitta vid datorn? Naaah ;).. och idag (imorgon) så ska jag till tingsrätten så får åka här ifrån kl 11 så är la framme vid 1 i Uddevalla så får se hur lång tid det tar där borta... Sen btw så är de otroligt skönt att helgen äntligen närmar sig, Tycker veckan har gått förjävla segt. Men det är la så när man väntar på nått underbart o på en underbar person:).. Så längtar som fasiken(A).. De kommer nog bli en helt fantastiskt underbar helg =).. Känns som jag har väntat hur länge som helst.. Så ska bli skönt att få stå och hålla om dej när jag är framme :).  Jag lovar att jag bäddar din säng varje dag hos dig;D..

Ska bli otroligt mysigt att få ha dej i soffan medans vi kollar på Andra Avenyn:)..
O sitta och trycka i oss massa godis o cola:).

Godnatt




Kommentarer
Postat av: Julia

mys att trycka i sig massa cola o godis då? xD haha fyfan ..:) lycka tillmed skolan nu ;)

2009-10-07 @ 04:05:25
URL: http://juliaarkelov.blogg.se/
Postat av: Huuugiin

Jaa de klart det är:).. det är ju mumsigt de också:)..



tack=)<3

2009-10-07 @ 04:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0