Oh yeas =)

Äntligen lite uppdatering:). Har vart lite surt med bloggningen har inte orkat o inte haft tid. Så blir mer att skriva nu :D.

Har ju haft mitt sista möte med skolan för ett tag sen, o fick studieuppehåll till hösten så det är ju verkligen skönt=).
Har vart hos min brorsa i Skara för de mesta nu sen det sista samtalet med skolan. Det är ju nära till de mesta här(A). Så har la vart här nästan varje vecka. Min förra dator har ju nästan pajjat totalt, så blir till att slita ut den ena hårddisken med alla bilder o musik på o sätta in i den nye jag har nu för det är rätt fattigt med bilder på den nya burken så får sno bilder från bloggen:).. den 23November så skedde de efterlängtade för oss, vilket jag har väntat på otroligt länge :).. Trodde jag skulle dö när hon stack in den där saken :O, såg inte allt för mysigt ut. Men det var skönt när det väl var klart:).. Så den helgen vart myspysig =)..

Btw det är 3 dagar idag :D<3. Wieeee:D:D.

I helgen blir det ett "svensson liv" Julia o jag blir helt ensamma i en lägenhet så blir otroligt skönt att slippa brorsan o hans sambo :). Fast vi blir kanske inte riktigt ensamma, har ju en hund att ha koll på också -.-. Men det är Julias jobb(A). Så hon o jag får la känna på "vuxen livet" lite smått  denna helg:D.. På Fredagen btw så blir det en MYS dag:$. Så får se vad hon har tänkt sig o vad jag har tänkt mig :). Fast den idén jag kom på funkar ju inte nu för att vi har en hund att ta hand om också -.- :P.


Men nu till de tragiska.  Fick mitt sista studiebidrag förra månaden, och utav de så köpte mig ett nytt grafikkort som jag skulle ha till den nya datorn. Men ja det krångalde så det funkade inte, det var 1373 kronor till fiskmat de och mitt fritidskort går ut den 5 o har inga pengar till att köpa något nytt :(.. Fritidskortet är ju det som är viktigast för mig annars kan jag inte åka någonstans alls..

Men det som är ABSOLUT mest viktigast för mig är min Älskling<3..

men det var allt jag hade att säga;).

ha en fortsatt bra dag

ÄlskarDig

 




Kommentarer
Postat av: Julia

sv; Haha jag är tjej så..



ÄLSKAR DIG med :)

2009-12-03 @ 13:19:51
URL: http://juliaarkelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0